چطوری بچه هاتونو از پستونک گرفتین؟

۸ پاسخ

وای دختر من تقریبا ۱۰ روزه داره ترک میکنه... خودش گازگرفته و کنده بود بعد دوسه روز با اون پستونک خوابید و تو دستش نگه داشت هی روزا میخواست شبها میخواست بعد میدید خودش کنده و گاز گرفته دیگه چیزی نمیگفت .. الان سه روزه پستونک خراب رو هم ازش قائم کردم ولی خیلی خوابش بهم خورده خیلی عصبی و بهونه گیر شده خیلی اذیتم میکنه شبها بلند میشه گریه میکنه... از بس اذیتم میخواستم دوباره بهش بدم بعد میگم نه دیگه یکم تحمل کن ... خدا به خیر کنه امیدوارم تا ده روز دیگه کلا فراموش کنه و خوابش اینا تنظیم بشه

سه روز ندادم
هم شب اذیت شد هم خواب روز رو اذیت کرد
ولی بعدش راحت شدم
ب خواب شب هم خیلی کمک می‌کنه راحت تر میخوابن

یهو بگیر ازش
چن روز اول خیلی اذیت میشه اذیت می‌کنه ولی باید تحمل کنی

پسرم دقیقا ک یکسال شد پستونک گم شد دیگم بهش ندادم فراموش کرد خداروشکر خیلی راحت گرفتم ازش

خودش بعدیکسالگی نخوردالبته پستونک دوتاداشت یکیش کمی پاره شده بودهرموقع سالم روگذاشتم دهنش گفت پاره گفتم نه این سالمه اونطوری شددیگه نخورد

نخورد خداروشکر

گفتم هاپو خورده 😁😄

هیچی اب لیمو زدم گفتم پیشی جیش کرده دوروزه از شیشه شیر گرفتم ابلیمو زدم دهنشو گذاشت انداخت زمین گفتم پیشی جیش کرده درو باز کرد انداختم حیاط گمش کردم گفتم پیشی برد حالا هرکی میاد میگه پیشی جیش ممه برد بچش بخوره 😂درسته موقع خواب یکم اذیت میده اما خدارو شکر از شر راحت شدم هرجا میریم شیشه شیر میبردیم

بگیر وگرنه فرم دندون و فک ش عوض میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی