۱۱ پاسخ

سیراب بخور خیلیییی کمکت میکنه

منم همینجورم، معده ام ترشم میکنه و هیچی خوبم نمیکنم ،،بارداری قبلیم ۲۰هفته معده ام ترش میکرد ایبار از الان شروع شده

دمیترون بخور

کلداکس دکتر نوشته باشه طوری نیست ولی اگه خودت میخوری بده منم حالت تهوع صبح تا شب دارم با شربت کنترلش میکنم یکم بهترم

کلداکس تو بارداری مضره حتما زیر نظر پزشک دارو مصرف کن

کلداکس نخور

اگه قرص ویتامین B6 استفاده میکنی ،از این هستش به جای اینکه تهوع رو قطع کنه بدتر ادم حالت تهوع میگیره .

یک سره آب لیمو می خورم

منم به شدت شب حالت تهوع دارم بالا میارم و دلم اصلا چیزی نمیخواد

منم نمیتونم از حالت تهوع بخوابم😑

شبها قرص ویتامینB6 مصرف میکنی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری