اره دیگه باید شیو شه
تو دکترت بت گفت سز میشی ؟
موی شکم ربطی نداره فقط بیکینی و خط زیر شکم بالای بیکینی فقط لازمه ک تمیز باشه 👌
ن عزیزم مهم نی ولی اگمیخای فقط جایی ک میخاد برش بخوره شیوکن
ناف ب پایینتو شیو کن بعد برو واسه زایمان خیالت راحت بشه
اره فکر کنم نباید هیچ. مویی داشته باشه چون میبرن مو نره داخل بدن باعث عفونت میشه ولی فکر کنم خودشونم شیو میکنن
فک کنم خودشون محل برش رو شیو میکنن.ولی شما خودت شیو کن
به خواهرم گفته بودن زیر شکمش شیو کنه خطی که میشه بالای آلت تناسلی و زیر شکم میشه
ولی خودشونم باز تیغ میکشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.