پاهاتم شیو کن چون لباساشون کوتاهه پشمک میرزا باید بچرخی تو سالن 😂 بقیه رو دوستان توضیح دادن
برای زایمان راحت چیا بخوریم چیکار کنیم
سزارین یا طبیعی؟
طبیعی که ناحیه تناسلی کافیه
سزارینم به من دکتر گفت شکم لازم نیست لازم باشه خودون توبیمارستان انجام میدن
ن شکمت و ناحیه تناسلیت و پاهاتو شیو کنی کافیه
اگ طبیعی واژن اگ سزارینی شکمم هم مو نداشته باشه ببینن برا بخیه
نه مگه چخبره😐
همین واژنت مو نداشته باشه کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.