برای زایمان طبیعی تا کجا باید شیو کنیم 🫠😂

۸ پاسخ

حتما کامل شیو کنین چون بعد بخیه میزنن یه دونه مو هم اگه اون بین بخیه ها گیر بعد یا خارش داره یا سوزش

تا مقعد

تا فیها خالدون😅😅😅

تا فی خالدون

تا خود تهشششششش

تا هر جا که دستت برسع 😂😂😂

فکر کنم دیگه بیکینی کامل

همشو😂😂

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولوم مامان فرشته کوچولوم ۵ ماهگی
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد