سلام میشه لطفاً ببینین جواب آزمایشم چطوره؟
خیلی نگرانم

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم بهتره سلفری بدی کدوم ازمایشگاه داده بودی؟دکتر زنانت کیه؟

الکیه نترس مال منم جوابش مثل تو بود سلفری دادم سالم بود واسه پوله فقط

مرسی از همگی غربالگری ان اف تی رو خواست دکترم اونو هم دادم گفت مشکلی نیس موند یه آزمایش ان اف تی که فردا میدم دعام کنین لطفاا

ریسک داره سلفری بده مطمئن بشی

ریسک داون برات زده سلفری باید انجام بدی فکر کنم

ریسکش متوسطه ک نگران نباش احتمالا دکتر بگه آزمایش بده خیالت راحت شه ولی مال دختر من ریسکش مثبت بود و خیلی بالا بود ک دکتر امنیوسنتز کرد برام و خداروشکر سالم بود
در کل این آزمایش چون با خون مادر مقایسه میکنن عدد ها بالا پایین میشه ک مطمینم بچت سالمه ۱ به ۳۷۹ هست یعنی ممکنه از بین ۳۷۹ نفر خدای نکرده یکیش بچه شما باشه ک این مشکلو داره ک احتمالش پایینه

ریسک سندرم داون داره
آزمایش سلفری بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین🩷🎀 مامان آیلین🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنه مامان آنه ۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری