خانم ها کسی توی هفته من سلفری انجام داده💥💥🥲

تصویر
۴ پاسخ

سلام دوستان گلم گروه چت گهواه زدیم روبیکا هرکسی خواست به ایدیم پیام بده ببرمش 😍یااگه نیومدبراش بالاشمارش بزاره ببرم خیلی گروه خوبیه مامانا
Mmmmk091

آره من خودم خواستم و دکتر برام نوشت. خیلی کاملتره

اگر دکترت نوشته پس واجبه
من ک هفتم ۱۳ بود انجام دادم

چرا سلفری میدی عریزم ؟؟
تو هفته شما نمی‌دونم اما زیاد دیدم آمینو میکنن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری