سلام دوستان گلم گروه چت گهواه زدیم روبیکا هرکسی خواست به ایدیم پیام بده ببرمش 😍یااگه نیومدبراش بالاشمارش بزاره ببرم خیلی گروه خوبیه مامانا
Mmmmk091
آره من خودم خواستم و دکتر برام نوشت. خیلی کاملتره
اگر دکترت نوشته پس واجبه
من ک هفتم ۱۳ بود انجام دادم
چرا سلفری میدی عریزم ؟؟
تو هفته شما نمیدونم اما زیاد دیدم آمینو میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.