دخترا بنظرتون چند هفتس؟؟ اخرین پریودم ۲ بهمن بوده

تصویر
۸ پاسخ

اونجا نشون میده

چرا وضعیت گهواره اتون را به بارداری تغییر نمیدید؟

دوستان من الان ۶ هفته هستم اصلا حالت تهوع نگرفتم طبیعیه ؟ کسی هست مثل من باشه ؟تکرر ادرار و درد سینه ها و درد خفیف زیر شکم ولی دارم

تقریبا 11 هفته
سونو قلب هم گذشت چند روز دیگه برو ان تی😁

شما ده هفته باید باشید

من 8 بهمن بودم گهواره تو به بارداری تغییر بده میفهمی

الان وارد ۱۱هفته شدین فک کنم!تازه متوجه شدین !؟؟

باید بری سونو قلب الان فکر کنم🤩🫂

سوال های مرتبط

ریحانه ریحانه قصد بارداری