پوشک #,شیر خشک #بچه #رفلاکس#

تصویر
۴ پاسخ

من دزولست میخورم راضیم
تازه پوستمم خیلی خوب شده

من ۱۳ ساله قرص جلوگیری میخورم....هیچ قرصی بدون عوارض نیست ولی به من قرص تری فاز سه رنگ رو پیشنهاد دادن گفتن عوارضش نسبت به ال دی کمتره

همشون یکی هستن من سه سال همش خوردم تنها عوارض این بود یکی از پاهاش تا زانو کمی واریس سطحی گرفت ک‌دکتر گفت پوستی هستن و مشکلی ندارن… و اینکه اگر درست عین دستور خود قرص بخوری ک نوشته ۲۱ عدد هر شب استفاده کن یک هفته نخور دوباره ۲۱ شب استفاده کن اینجوری مرتب بخوری تا یکی دوسال هیچگونه عوارضی نداره اونایی ک عوارض داشته براشون مرتب نخوردن

هیچ قرصی بدون عوارض نیست عزیزم مخصوصا قرص اورژانسی که مستقیم رو هورمونا تاثیر میذار

سوال های مرتبط