۶ پاسخ

واای خواهراسترس دارم خیلی میترسم اخه بچه ها بزرگن

دیگه اگه صلاح میدونی بزن خواهر...
چقدر صبورین شما 😅من از ۳روز قبل بیبی چک بدستم

بی چک من مثبته بنظرتون همون دیقه اول دوتا خط پرنگ شد بتا دادم۶۵ هست

تصویر

انشالله مثبتی

چ صبری داری تو بزن دیگه. انشالله مثبتی

بله عزیزم

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
مامان مهیاد♥️ مامان مهیاد♥️ قصد بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته پنجم بارداری