۳ پاسخ

اره عزیزم چون خودش بخیه کرده بابد ببینه اوضات در چه حاله

من رفتم بیمارستانی ک دکترم عملم کرد
پرستارش زنگ زد دکترم گفت وضعیت بخیه عالیه بکشم دکترم گفت بکش همونجا کشیدن برام
مطب شخصی بری پول میلیونی ازت برای کشیدن یه نخ میگیرن

من چون شهرستان بودم رفتم پیش یه دکتر زنان دیگه اون برام بخیه هامو کشید و گفت مشکلی ندارن

سوال های مرتبط