من ک نرفتم سرزایمان اولم
نه چون خودش میفته دیگ نیازی نیست اگ علائمی داره برو
ارع.
من رفتم چون گفته بود بیا گف دراز بکش. نگا کرد گف خوبه پاشو مراقب باش زیاد نشین و چرت پرت.
منکه نرفتمم خودشون افتادن ولی چیزایی که بهم گفته بوودن مرتب انجام میدادم مثلا نشستن داخل تشت آب و نمک و سشوار کشیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.