۶ پاسخ

من بیست روز بعدش

اصلا نرفتم روز ۳۰ م خود بیمارستان زنگ زد بیا باید چکاپ بشی منم رفتم بخیه ها نگاه کرد گفت خوبه بعد دارو داد گفت اینا بخور تا بقیه بخیه ها هم بیوفته

۱۰ روزگی

من هنوز نرفتم فردا میخام برم

۱۰ روز بعد

سه تا پنج روز بعد از زایمان باید بری مراقبت برا بخیه

سوال های مرتبط