۶ پاسخ

عزیزدلممم🥲❤️درد لثه شروع شد از حالا به همین منواله تااااا دوسالگی🥲
شاید بعضیا بگن بهش استامینوفن بده اما اصلاااااا نده .یه پماد هم هست به اسم باریج میگن خوبه اما من گرفتم اصلا خوب نبود تاثیری نداشت نگیر .فقط همین دندون گیر بگیر براش ،بشورش بزار تو سردخونه یخچال تا خنک بشه بعد بده دستش کنه دهنش.
البته این تو خواب پریدن و جیغ زدن از رفلاکس هم میشه .

یکم استامینوفن یا پاراکید بزن رو لثه هاش یکم دردش بهتر میشه

یکم استامینوفن یا پاراکید بزن رو لثه هاش یکم دردش بهتر میشه

برا دندونه دکتر گفت تو خواب یهو جیغ میزنن
نه زود نیست

اول ببین مقعدش نسوخته با یه گوش پاک کرم بزن آروم به سوراخ مقعد بزن وقتی سوخته باشه تو خواب جیغ میزته چون هنوز برا دندون زود

پسر منم دستش یکسره داخل دهنش و درحال مک زدن و زبون زدنه ، شیرم خیلی بد میخوره
آب دهنش ام یکسره می‌ریزه

سوال های مرتبط