سلام خانوما انقباز دقیقا یعنی چی میشه توضیح بدین
اره دبگه بریکستونه
اره دکتر من گفت طبیعیه البته من ازهفتهای پایین دارم و منظمه کفریم کردن همش دارو مصرف میکنم😢
من از ۲۵ هفته دارم ...
عزیزم برای انقباضات پیگیری کن عزیزم
منم بخاطر انقباضات زایمان زودرس شدم حتما برو بیمارستان نوار درد و ان اس تی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.