۵ پاسخ

سلام خانوما انقباز دقیقا یعنی چی میشه توضیح بدین

اره دبگه بریکستونه

اره دکتر من گفت طبیعیه البته من ازهفتهای پایین دارم و منظمه کفریم کردن همش دارو مصرف میکنم😢

من از ۲۵ هفته دارم ...

عزیزم برای انقباضات پیگیری کن عزیزم
منم بخاطر انقباضات زایمان زودرس شدم حتما برو بیمارستان نوار درد و ان اس تی بگیر

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان Rose🤍 مامان Rose🤍 هفته چهلم بارداری