دخترم خیلی پوستش خشکه چیکارکنم؟

۷ پاسخ

کرم ماما بیبی هم خوبه

نرمکننده ثمین بزن خیلی خوبه

وقتی دنیا اومد چند روزگی‌شستیش؟

خواهر شوهرم از این استفاده میکنه میگه عالیه برای رفع پوست خشک بچه بوش هم خیلی خوبه

تصویر

اوسرین بزن

کرم اوره اوسرین ثمین (مخصوص کودک) خیلی خوبه

با روغن بچه ماساژش بده

سوال های مرتبط