ن جانم زایمان نکردم اقوامون فوت کرده مشغول مراسم بودیم
افسانه کم پیدایی گیز زایمان کردی؟؟🫠
اره سمت شکمتم زیاد نخارون ترکش زیاد میشه بهت گفته بودم گرمیجات نخور فقط لیمو ترش و هندونه بخور
بدنتو با سدر بشور برو از عطاری بخر شبیه حنا ولی خنک میکنه بدنتو قشنگ برو تو حموم بزن بعدش لیف بکش
عزیزم بهت آمپول و دارو میده خوب میشی
اگه شدید هست اینجا برو یه دکتری ازمایش بنویسه تا بوقتش بتونی برسی دکتر خودت
آزمایش میگیرن دیگ اگ آنزیم کبدی بالا باشه یا حساسیت ب جفت فک کنم ختم بدن
چیز حساسیت زا نخوردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.