۷ پاسخ

ن جانم زایمان نکردم اقوامون فوت کرده مشغول مراسم بودیم

افسانه کم پیدایی گیز زایمان کردی؟؟🫠

اره سمت شکمتم زیاد نخارون ترکش زیاد میشه بهت گفته بودم گرمیجات نخور فقط لیمو ترش و هندونه بخور

بدنتو با سدر بشور برو از عطاری بخر شبیه حنا ولی خنک میکنه بدنتو قشنگ برو تو حموم بزن بعدش لیف بکش

عزیزم بهت آمپول و دارو میده خوب میشی

اگه شدید هست اینجا برو یه دکتری ازمایش بنویسه تا بوقتش بتونی برسی دکتر خودت

آزمایش میگیرن دیگ اگ آنزیم کبدی بالا باشه یا حساسیت ب جفت فک کنم ختم بدن
چیز حساسیت زا نخوردی ؟

سوال های مرتبط