۳ پاسخ

باید روی شیب هم باشه

نوزاد کلا باید پهلو بخوابه و زیر سرش بالشت نگذارید زیر تشک یه چی بزارید که یکم شیب دار باشه

کلا باید نوزادو ب پهلو بخوابونی ک خدای نکرده بالا اورد خفه نشه

سوال های مرتبط

مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی