من دوبار یبوست شده بودم تو دسشویی زیاد موندم بعدش دردای شدید پریودی گرفتم کمرمو شکمم..شکمم هی سفت میشد.نمیدونم انقباض بود یا نه
لاکسی ژل بخور شکمت کار کنه عزیزم بخاطر یبوسته که حس درد داری
آره هم یبوست و هم اسهال هر دو باعث انقباضات رحمی میشن.
مثانه پر هم همینطور.
اره احتمالا بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.