۵ پاسخ

این کنگر هست باید بشینی دونه دونه خارهاشو با چاقو جدا کنی بعد تمیز بشوری با گوشت خورشت درستی کنی اینقدر خوشمزه هست

عزیزم اون قسمت‌هایی که سبز هست و خار داره رو باید با چاقو ببری و بعد بشوری بذاری بجوشه ، اگر نذاری بجوشه باز خار در میاره ، باهاش خورشت کنگر درست میکنن تو ماست هم میتونی بریزی

عزیزم اون قسمت خار با چاقو بکن بنداز دور
قسمت دیگه اشو هم خورد کن ریز ریز بعد بشور
خشک که شد اگه خیلی ریز بود بهتر اگه نه میتونی توخورد کن ی دوتا پالس بزنی بعد بهش آرد و سبزی خشک معطر و تخم مرغ یکی اضافه کن قاطی کن و مثل کوکو تو روغن داغ سرخ کن

ی روش دیگه هم داره میتونی همونطور درشت خرد کنی و خورشت باهاش درست کنی مثل خورشت لوبیا سبز
ی روش دیگه هم داره ریز که کردی تخم مرغ بریزی و قاطی کنی و سرخ کنی

به به کنگر .خورشت کنگر درست کن

بیلهر هست ؟
فکر کنم فقط باید بشوریش

سوال های مرتبط