۸ پاسخ

چرا برنگرده عزیزم من بابام یک هفته ای سیو خداروشکر برگشت🥲

آی سی یو که جای بدی نیست بخش مراقبت های ویژه است بابای منم ۱۰ روز اونجا بود خداروشکر خوب شد

برادرم حساسیت ب قرص استامینوفن داشت .. از شدت سردرد یه قرص خورد .. 5 شب با دستگاهای کمک نفس تو ای سی یو بود .. خداروشکر میکنم هزاربار ..
برگشت

پدر بزرگمم قلبش وایساد ب طوری ک نبض نداشت بهش شوک دادن برگشت
امیدت ب خداباشه

اره بابای من آی سی یو بود برگشت امیدت به خدا باشه عزیزم

من خودم بودم موقعی ک تصادف کردم سه روز بودم

کسی که قلبش واستاده باشه هم اگه خدا بخواد برمیگرده
چ برسه ب مریضی که تو کماست

بستگی به شرایطش داره مگ هرکی میره ای سیو میمیره

اره چرا برنگرده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته ششم بارداری