چرا برنگرده عزیزم من بابام یک هفته ای سیو خداروشکر برگشت🥲
آی سی یو که جای بدی نیست بخش مراقبت های ویژه است بابای منم ۱۰ روز اونجا بود خداروشکر خوب شد
برادرم حساسیت ب قرص استامینوفن داشت .. از شدت سردرد یه قرص خورد .. 5 شب با دستگاهای کمک نفس تو ای سی یو بود .. خداروشکر میکنم هزاربار ..
برگشت
پدر بزرگمم قلبش وایساد ب طوری ک نبض نداشت بهش شوک دادن برگشت
امیدت ب خداباشه
اره بابای من آی سی یو بود برگشت امیدت به خدا باشه عزیزم
من خودم بودم موقعی ک تصادف کردم سه روز بودم
کسی که قلبش واستاده باشه هم اگه خدا بخواد برمیگرده
چ برسه ب مریضی که تو کماست
بستگی به شرایطش داره مگ هرکی میره ای سیو میمیره
اره چرا برنگرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.