۱۰ پاسخ

ویوا کیدز هلویی هست طعمش
دخترمن نخورد تادوماهگی بهش همون کید۳فورت میدادم تااینکه چندروز قبل امتحان کردم میخوره دیگه هم اذیت نمیشه الان سه ماهشو تموم کرده
گاهی توماههای پایین بچه نمیخوره یا نمیسازه بهش بعدا که ماهش رفت بالاترadرو میخوره

یا‌ قطرهadویوا کیدز رو امتحان کن
سعی کن ۲۵ ۵قطره توی ۵وعده باشیرش قاطی کنی بدی اگه شیرخشکیه یاهم ۱۵الی۲۰دقیقه بعد شیر بدی بهش

برامنم همینجوریه بالا میاره احساس میکنم دوست نداره

پرتغالی بهش بده. موزی خوشمزه نیست

آد سول بده بهتر بهش میساره

قبل شیر بده وقتی گرسنه اس
منم بار اول بعد شیر دادم بالا آورد ...

چه قطره ای میدی؟عوضش کن اگه دوستش نداره

ن نده
باید با شیر حداقل بیس دقیقه فاصله داشته باشه
چه برندی میدی بهش

بعد از شیر نده وقتی گرسنه هست بهش بده و تا ده دقیقه هم روش شیر نده ، دیگه بالا نمیاره

نه نده نمیسازه حتما بهش

سوال های مرتبط