بستگی داره بعضی بچه ها زود میارن مثلا از ۳تا۴ ماهگی بعضی ها هم بعد یکسالگی من دختر اولم یکسالش تموم شد دراود ولی دومی چهارماهه نشده بود در اورد
والا پسر من از حالا شروع کرده دستاش با حرص میخوره نمیدونم گشنشه یا لثشه
بچه من 5ماه و 12روز داره
هنوز خبری از دندون نیس
پیشبند ها یسره خیس
رفلاکس هم موجود
بچه م اوقات نداره
سوال منم هست، دختر مناز الان همش دستش تو دهانشه و اب دهانش میاد تو هم همینجوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.