دخترا بنظرتون ۴ تومن پول ساک لوازم بدیم خیلی زیاده؟
یا خوبه؟

۲۷ پاسخ

بستگی ب وضع مالیتون داره عزیزم یکی داره با ماهی ۲۰ تومن زندگی می‌کنه یکی با ماهی ۱۰۰ملیون تو باید ببینی وضع مالی خودت چطوریه
من الان دوست دارم همه چیز رو گرونترین بخرم ولی ب جیبم نگاه میکنم و به اندازه توان مالی خودمون خرید میکنم

تا دو سه سال همه جا دنبالته ی چیز خوب بخر

من ۴۱۰۰ یه کوله خریدم رنگ مشکی، مخصوص کودکه ینی داخلش تقسیم بندی و اینا داره ولی ظاهرش اصلا مشخص نیس واسه کودکه ینی روش عکس و برچسب نداره، تاوقتی لازم باشه واسه بچم استفاده میکنم بعدشم واسه کار دیگه راحت میشه استفادش کرد چون جنسشم خیلی مقا‌ومه و کلا با این کیفای تو سیسمونی فروشیا فرق داره

چه خبره

منم ۴ و خورده ای دادم برند الا گرفتم خیلی هم دوسش دارم

تصویر

من خریدم فقط همون اوایل استفاده کردم
الان کلا کوله کوچیکشو برمیدارم

من سر دخترم تو سیسمونی با کالسکه ست خریدم و تا الان که دخترم 2سال 8ماهشه هر جا میرم بر میدارم ولی ساکش خراب شدن برای پسرمم جنس خیلی‌ خوب گرفتم که زود خراب نشه چون واقعا کیف عصای دسته

من ساک گرفتم ۱۴۰۰ خیلی ام خوبع کیفیت اینا همه چیش واقعا ۴ تومن زیاده نهایتش ۲ و خوردع ای

بستگی ب توان مالیت واسه ینفر زیاده واسه ینفر کمه

منم کالسکه ست کیف خودشو داشت.اما ی کیف دیدم س تومن دلم میخاد بگیرمش.منتظرم ی پولی دستم بیاد ک حس کنم مفت اومده برم بگیرم🤣کرمم بخابه

من کیف الا خریدم ۵تومن
جنسش خیلی خوبه. ظاهرش هم خیلی شیکه دوسش دارم😍تا مدت ها قراره هرجا برم با خودم ببرمش ترجیح دادم بهترین جنس رو بخرم

به نظرم هر چی در حد توانت هست بخر پول داری بخر پول نداری ارزون تر بخر هر کی درحد توان مالیش باید خرید کنه

ببین بستکی ب بودجت داره من خودم دوسال پیش نهصد تومن بیشتر نتونستم هزینه کنم براساک هنوزم سالمه همه جام باهامه ..خلاصه ک سخت نگیر

بنظرم زیاده

خیلی زیاده
من ساک کوله ای چیکو خریدم ۱۶۰۰

نه عزیزم، خیلی هم عالیه

خوبه

منم هنوز نگرفتم این. قدر هم نمی خوام هزینه کنم یه چیزی در حد همون ۲ تومن بگیرم

من که ۵۰۰ تومن خریدم واس بچه اولمم ساک گرون نخریدم همون واس خودش و دومی استفاده شد هنوزم هست ولی خب دوست داشتم جدید بخرم

دیگه بسته به توانت من ۲۷۰۰ دادم چون کیف همه جا همراهت هست حداقل تا دو سال انگار کیف خودته

چخبره من ۹۰۰ خریدم
مگه کجا میخای بری 🙄
باور کن چندبار بیشتر هم استفاده نمیشه

نه اگه جنسش خوب باشه ارزش داره چند سال استفاده میکنی دیگه
جنس ارزون زیاد کیفیت نداره دیگه یه سال بعد یا پاره میشه یا پوست پوست میشه
یهو میخوای بگیری یه چیز خوب بگیر

زياده

زیاده

به نظرم زیاده

نه گلم اون ساک تا دو سالگی هم همراهته جنس خوب بگیر که مجبور نشی دوباره بخری

به نظرم یه چیزی در حد دو تومن بردار . آنقدر وسیله هست بخوای بخری . با اون دو تومن اضافی میتونی یه وسیله دیگه بگیری

سوال های مرتبط

مامان آندیا ❤️ مامان آندیا ❤️ ۱ ماهگی
مامان آندیا ❤️ مامان آندیا ❤️ ۱ ماهگی