۸ پاسخ

دختر منم همینطوره

خب گشنشه دیگههههه

دختر منم همینه🫠

بچه منم دوهفته ای میشه موقع خوابیدن خیلی گریه میکنه

بچه من همین سه روزه که شروع کرده موقع خواب خیلی گریه میکنه تا میخوابه

بچه منم☹️☹️☹️

خب بچه بی دلیل گریه نمیکنه شاید رفلاکس پنهان داره و مری بچه میسوزه

فکر کنم به خاطر سنشون هست چون دقیقا بچه منم همینه

سوال های مرتبط