دختر منم همینطوره
خب گشنشه دیگههههه
دختر منم همینه🫠
بچه منم دوهفته ای میشه موقع خوابیدن خیلی گریه میکنه
بچه من همین سه روزه که شروع کرده موقع خواب خیلی گریه میکنه تا میخوابه
بچه منم☹️☹️☹️
خب بچه بی دلیل گریه نمیکنه شاید رفلاکس پنهان داره و مری بچه میسوزه
فکر کنم به خاطر سنشون هست چون دقیقا بچه منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.