ای جانم قربونش برم ❤️😍
مامان تیام دکتر پسرتون نگفتن دلیل وزن نگرفتنش چیه دکتر دختر من میگه از رفلاکسشه
چند نمونه رو تست گرفتن از پسرتون
مامان تیام تست پوستی سخت بود ؟بچتون اذیت شد؟
مامان کارن براصورت پسرت چی استفاده میکنی؟ بهتر شد؟
ماشالله 😍
دختر منم دقیقا از چهار ماگی تا پنج فقط 200گرم اضافه کرده خیلی نگرانشم
سلام عزیزممممخوبیکارن جون خوبه ؟ ماشالله بهش❤️💋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.