روروئک ضرر داره🤦🏻♀️
الان تایم خوبیه..قبل از ۷ماه ضرر داره
به نظر من نخر بچتو تنبل میکنه
آدم وقتی پیاده باشه مجبوره همه جا پیاده میره ولی وقتی ماشین داشته باشه سر کوچه هم با ماشین میره
دکتر ب من گفت رورولک پاهای بچه رو ضعیف میکنه و دیرتر راه میوفته کمکش کن راه بره یا براش واکر بخر
دختر من از اول دوست نداشت
ن عزیزم دیر نیس
منم الان خریدم
قبلا واکر گرفتم اصلا تمایل نداشت
اینم فقط میشینه یکم عقب عقب میره البته تازه شروع کرده
دختر من دیروز ی کوچولو رفت برای اولین بار فک نکنم دیر باشه
نه عزیزم منم تازه گرفتم تا یک سالگی کار میکنه
میتونی از تو دیوار بگیری من نو گرفتم ۱۲تومن تو دیوار همون دیدم ۵/۵۰۰. برا من هم روروئک هم واکر هم صندلی غذا
برای منکه خوب بود
آره به نظرم
واکر بخر
اصلا فایده ای نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.