۳ پاسخ

سلام خوبی منم چندروزپیش رفتم گفت طبیعیه مال تسترس یابه قول قدیمیا بچه خودشو جمع میکنه انشاللله هیچی نیست سعی کن بیشتراستراحت کنی

میگی از بزرگ شدن شکم ورباط رحم نیست؟

نمیدونم
منم دیشب رفتیم تو خیابون ی دوری زدیم در حد نیم ساعت ،،یکم کنار نافم تیر میکشید ،شیاف گذاشتم و استراحت بهترم

سوال های مرتبط

مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد