۷ پاسخ

والا دو روزپیش رفتم ازمایش کلی ینی تیرویید و اچ ای وی و خلاصه همش شد۲/۶۰۰ ازاد ! واقعا اینهمه تبلیغ میکنن خب شرایطو چرا راحت نمیکنن یکم!!؟؟

ازمایشش ۳۴۵۰شده یا سنوگرافی

خب دوسال پیش دوتومن بود .الان گرونی بیشترشده

نه عزیزم قیمتش الان دیگه همینه متاسفانه

دوست من رفت گف ۴ میلیون شد

نه خوب رفتی من دو سال پیش رفتم 2800

نه عزیزم گرون شده

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر❤️ مامان شاه پسر❤️ ۲ سالگی