والا دو روزپیش رفتم ازمایش کلی ینی تیرویید و اچ ای وی و خلاصه همش شد۲/۶۰۰ ازاد ! واقعا اینهمه تبلیغ میکنن خب شرایطو چرا راحت نمیکنن یکم!!؟؟
ازمایشش ۳۴۵۰شده یا سنوگرافی
خب دوسال پیش دوتومن بود .الان گرونی بیشترشده
نه عزیزم قیمتش الان دیگه همینه متاسفانه
دوست من رفت گف ۴ میلیون شد
نه خوب رفتی من دو سال پیش رفتم 2800
نه عزیزم گرون شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.