۱۱ پاسخ

عزیزمم ۳۷ سال کجا کوچیکه شاید از نظر بیبی فیس بودن بگن وگرنه سنی ک فک نکنم😐

۱۷ سالگی برا ازدواج و بچه آوردن زده
ولی ۳۷ ساله هم مامان کوچولو نیس

۲۰ سالم
یک پسر پنج ساله
یک دختر ۲ سال دارم
راضیم خداروشکر

منم 36 سالگی بچه م بدنیا اومد ولی اینجا میبینم بیست سالشه دومی رو میاره😂

من ۳۵ سالمه پسرم دو ماه دیگه میره تو ۱۷ سال
ماشالله بخودم پسرم

منم واقعا زود بچه دار شدم ولی میبینم بعضیا ۱۵سالگی بچه دارن یکم به خودم امیدوار تر میشم
واقعا برام سواله یه دختر۱۵ساله چطوری میتونه بچه داری کنه؟🥺

سلام عزیزم من کاملا درکت میکنم
دهه ۶۰ کلا دیدش فرق می‌کنه
دهه ۸۰ ما رو عبرت قرار داد و زود ازدواج کردند
دوستای منم خیلی ها ازدواج نکردند
یا هنوز بچه دار نشدند
ولی میبینم اینجا بقول شما ۱۷ سالش یک بچه هم داره

37 دیگه جزو بچها محسوب نمیشه که خواهر

منم ۳۴ سالمه سی سالگی ازدواج کردم احساس میکنم زود ازدواج کردم و بچه دار شدم😐

من 25 سالمه 3 تا بچه دارم سن شما که خیلی خوبه

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی