پشمام برقمون رفت
#شیرخشک بچه مای بیبی

۶ پاسخ

حتما ی جا اسیب دیده ماهم دوبار بخاطر موشک قطع شد ولی درستش میکنن

واااااااااای بندر عذابه قطع برق

نیومده هنوز؛!؟؟؟

میاد خواهر
ایشالله که میاد
نیاد اونروز که برق اب و گازمون قطع شه

نگو پشمام بگو وای چه جالب😂

🥺😢وای

سوال های مرتبط

مامان نیهان💞 مامان نیهان💞 ۱ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی