بگید دیگههه
#شیر#مای بیبی#بچه

تصویر
۳ پاسخ

چون اسهال بوده کنترل نداشته
اسهالشو با دارو اوکی کن دیگه توی خوب پی پی نمیکنه

عادی دیگه برا منم گاهی میکنن خوابن دیگه کنترل ندارن

تو خواب اخه بچه ها پی پی نمیکنن ک

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان آیهان وتودلی❤️ مامان آیهان وتودلی❤️ هفته هفدهم بارداری