دوستان من زیر کش پام خیلی درد میکنه از چیه طبیعیه؟

۲ پاسخ

تازه اولشه نمتونی بشینی و‌بچرخی کم کم منم اولش خفیف بود الان دیگ شدید شده بچه فشار میاره

زیر کش پا کجاست

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی