خانما این دستگاه های بخور خوبن؟؟؟ کسی داره

تصویر
۴ پاسخ

نه زیاد خوب نیست

بنظرم اگه برای خونه میخوای ی چیز بهتر بگیر.چون بخارش انقدری نیست ک بتونی بزاری فضا رو مرطوب کنه خیلی باید نزدیک صورت بگیری

نسبت ب قیمتش خوبه من نورش پایین میخوره امیر تا دستاش ول میکنم میپره روش بخاطر بخارش بعدشم پرتابش زیاد نیس باید نزدیک دهن بگیری چون شارژه یکم میترسم برقم بگیره

اره ولی باید حتما تو شارژ باشه کار کنه...خواهر زادم داره بدک نیست نسبت به قیمتش

سوال های مرتبط

مامان بهارم مامان بهارم ۱۴ ماهگی
مامان ال ای مامان ال ای ۱۵ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی