۷ پاسخ

بعد زایمان بدتر هم میشی اعصابت برا همه چی خورد میشه همش میخوای گریه کنی

من ماه اخر نیستم ولی همین حالو دارم همیشه هم گریه می کنم یکم خوب میشم به نظرم طبیعیه هورمون ها بهم ریخته شایدم افسردگی قبل زایمان گرفتیم خدا بعدشو بخیر کنه🤣🤣

طبیعیه گلم به این فکر کن وقتی دنیا اومد میگیریش بغلت یه حس شیرینه

طبیعیه گلم همه ی ماها این مرحله رو رد کردیم اهنگ گوش بده برو پیاده روی یا خرید چیزایی ک حالتون خوب میکنه به انرژی منفی اصلا فک نکن این مرحله گذراس وقتی بچتو بغل بگیری همه اینا کلا پاک میشه و فقط به زیبایییشو وجودش لذت میبری خودتو اصلا نباز تو زن قویی هستی به خودت افتخار کن

بعد بقیه هم درک نکنن برن رو مخت

منم همینجورم امروز نشسته بودم در مورد دعوای سال پیشم با شوهرم گریه میکردم🤣😂😂

هیچکیم درکت نمیکنه ماه اخرته و حساسی

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی