۹ پاسخ

خب دوست نداره دیگه چ اصراریه😐

من میریزم تو پنککش خیلی خوشمزه میشه دوست داره میخوره مایع پنکک رو که آماده کردی یه قاشق قاطیش کن

کره آخه دهنو جمع میکنه
من خود بادوم پودر میکنم میدم بهش
یا تو فرنی یزره میریزم

باشیره انگور قاطی کردی خیلی خوشمزه میشه

خب دوست نداره ..،اصرار نکن

تو پنکک بریز میخوره 😅

خب نخوره
منم دختر اولم اصلا لب به فرنی و این چی این نزد

تو‌پنکیک‌بریز

ببین دختر منم نخورد
اومدم بادام زمینی آسیاب کردم میریزم داخلش فرنیش ایقد قشنگ‌میخوره، ولی کره رو تف میکرد بیرون

سوال های مرتبط