۳ پاسخ

منم همین حس دارم بهش شبانه روز هم دعا میکنم بمیره و نیاد خونه

عزیزم شاید افسردگی‌گرفتی بنظرم یه مشاور برو رو زندگیت تاثیر منفی نزاره..بالاخره همه ادما اشتباه میکنن ♥️

از بس خرن

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی