اره دیگ از ۲۸ هفته میان ولی بستگی داره چندروز برن دستگاه
ارع ی زنه توی زایشگاه میگفت تا رسیدم بیمارستان دهانه رحمم کامل باز شده ۳۱هفته طبیعی اومده بچه گذاشتنش دستگاه
من هفتی دنیا اومدم دستگاهم نرفتم داداشم هشت ماهه بوده رفتع دستگاه چند روز
سز شدی؟
ببین بابای من ۷ماهه بدنیا اومده رفته تو دستگاه
عموم ۸ماهه بدنیا اومده مونده
تازه میگن۸ماهه نمیمونه.اگه خدا بخواد هرجوری باشه میمونه
شما که ۹ هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.