۵ پاسخ

مم یک سال و نه ماه برای من سخت تر بود به سه دلیل اولی که وزنش بیشتر بود دوم ۴۰ هفته و ۵ روز بدون درد با سوزن فشار زایمان کردم درصورتی که اولی با دردای خودم بود و سوم چون من تا پنج ماه که باردار هم بودم به بچه اولم شیر میدادم حس میکنم بدن خودمم ضعیف شده بود .حالا این سری سومی امید وارم راحت تر باشه

من بچه ی دومم بعداز پنج سال فاصله بود خیلی نسبت به بچه اولم بهتره بود

پس من 10ساله سختم میشه😑😑😑😔

از خواهرم پرسیدم گفت دومی سخت تر از اولی، سومی سخت تر از دوتای اول🤣

فاصله ی سنی شون چند سال هست اگه زیاد باشه مثل همون اولی کم باشه بله راحته درد کمتر میکشی

سوال های مرتبط