وقتی نوزاد قندش بیفته چه علائمی داره؟

۵ پاسخ

برفم خودش علامته دیگه😐

بی حالی و سست میشه

بی‌حالی شدید حال نداره گریه کنه

دستاش و پاهاش میپرهه

بیدار نمیشه گریه نمیکنه شیر نمیتونه بخوره

سوال های مرتبط