۳ پاسخ

همه بچه ها تو این سن همینن

برا منم همینطوره تا میرم جلو ظرفشویی دنبالم میاد از پاهام میگیره‌ بلند میشه که بغلش‌ کنم عاشق بیرون رفتنه هوا سرده چن روز مریض بود نمیتونم ببرم بیرون دیروز یکم بردم تو حیاط جلو آفتاب نشستیم کیف میکردا دندونم هنوز نداره 🤦‍♀️😂😂😂

همه ی بچه ها تواین سن همینن گلم ، پسر منم همینجوریه
باید تحمل کنیم این دوره رو هم بگذرونیم دیگه✌🏻

سوال های مرتبط