۶ پاسخ

عزیزم نترس ، من شش ماهگی سوراخ کردم از پماد تتراساکلین کوچیکا چشمی میزدم بعد یه هفته هم گوشوارهای خودشو گوشش کردم

نترس تازه دیر هم شده من یک ماه و خورده ای بود کردم
فقط بعدش هر روز سه بار با شیر خودت چرب کن سوراخ هاشو اگه شیر خودتو میدی
من اصلا کرم و اینا نزدم فقط با شیر خودم یه هفته هم خوب شد

نترس عزیزم فقط روزی دوبار بایه قطره الکل ضدعفونی کن روزی سه بارهم دوبده توگوشش چرب کن تایکماه زودخوب میشه

فقط زود زود پماد بزن خوب میشه

نترس 😕😐😁

نترس ترس نداره که عزیز

سوال های مرتبط