بی یی چکم بعد از یک ساعت این شکلی شد

تصویر
۱۱ پاسخ

خرابه عزیزم

ایشالا مثبته یکی دیگه بزن به مثبت میخوره همینجورشم🥹🤲

یکی دگ بزن ان شاالله مثبته

من نمیدونم برای چی میگین مثبته همون دیقه باید دوتا خط بیفته نه بعد یک ساعت بعد یک ساعت تبخیره قشنگ معلومه تبخیره

فکر کنم خرابه .فردا باز تکرار کن

خط تبخیر

مثبته عزیزم یکی دیگه بزن فردا صبح

خراابه

نه من برای دخترم همین طوری شد بعد یک ساعت دوتا شد مبارکه عزیزم

خرابه

خرابه یکی دیگه بزن

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار قصد بارداری