۳ پاسخ

من اول کم کردم مثلا تو چهار تا اب بجای چهار پیمانه شیر دو پیمانه شیر ریختم بعد ی مدت کمتر کردم ی وقتایی یه پیمانه شیر میریختم که اب خالی بخوره بجاش تو لیوان با نی شیر پاستوریزه میدادم بعد رفتم ی هفته خونه بابام دورشو شلوغ کردم با بچه ها خونه خاله ها عمه ها رفتیم حسابی سرگرم میشد یادش میرفت انقد خسته میشد شیرو یادش میرفت

باید بازی کنی زیاد

من قبل دوسالگی چن ماهی کمش کردم ینی به اب نزدیک ترش کردم پیمانه هاشو کم کردم تو یه شیشه پر یکی دوتا پیمانه شیرخشک بیشتر نمیزدم شبی عم که خواستم از شیر بگیرمشون اون شب شیشه رو پر کردم براشون قشنگ غلیظ درسش کردم همینک خوابیدن شیشه هارو انداختم دور دیگه مقاومت کردم در برابر نق زدناشون بعد چن وقت عادی شد و تمام

سوال های مرتبط

مامان فندوق❤ مامان فندوق❤ ۲ سالگی