الان دیگه کرم و نسکافه ای از مد افتاده...بیشتر سبز و کله غازی ترنده☺️
من کرم و قهوه ای گرفتم
عکس ندارم بفرستم برات
نی نی من دختره
اگه بتونم سرویس چوب بگیرم سفید میگیرم اتاقشم کلا ترکیب سفید و صورتی ملیح و کرم میشه
من کرمی و سبز مغز پسته ای گرفتم
کلا از سیسمونیای رنگ نود بدم میاد. اتاق بچه باید رنگاوارنگ باشه. رنگای مختلف رو تو محیط اطرافش ببینه که مغزش رشد کنه
درک نمیکنم سیسمونی یه دست کرمی و طوسی چه قشنگی داره؟!
یا مثلا کلا صورتیه یا کلا آبی یا سبزه ماچائه
انگار اتاق کاره، اداره یا بانکه😐😐😐😐
برای پسر پالت رنگ
چوب رنگ نچرال، نارنجی و بنفش و سبز و یه کوچولو سورمهای استفاده میکنم.
برای دختر کلا رنگای پاستلی مثل صورتی، یاسی، ماچا، آسمونی، کرهای و ...
من ایشالا اگر نی نی دختر بود کرم و یاسی.
اگه پسر بود کرم،نارنجی،سبز مغزپسته ای
سلام عزیزم منم سفید و چوب گرفت
پسر اولی سبز، دومی طوسی
من رنگ کرم موکا خریدم شیکه
من کرم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.