۵ پاسخ

عزیزم معاینه لگنی و دکتر انجام میده بهداشت نمیتونه به نظرم هفته ها آخرتو حداقل زیر نظر پزشک برو

باید بری دکتر سونو بدی اگه سفالیک باشه طبیعی دکتر هم معاینه ات کنه ببینه لگن ات چطوره

ولی شنیدم تا ۳۷هفته ام وقت میدن میگن اگ بچه بریچ باشه میچرخه اگ سفالیکم باشه ک معاینه لگن میکنن و میری طبیعی

اگه بچه سفالیک باشه و مشکلی نداشته باشی میتونی طبیعی زایمان کنی دیگه

فک کنم از همین هفته های شما دکتر میفرسته سونو ومعاینه لگن و اینا بهت میگ

سوال های مرتبط