۲ پاسخ

من یه مدل میدم بهش.. ولی دکتر گفت شیرخشکی ک بهش میدین و بهش میسازه رو تغییر ندم ، تند تند هم شیرخشک عوض نکنم ..فکر نمیکنم کار خوبی باشه دونوع بهش بدی

تا 6ماهگی شیرخشک خارجی برای بچه سنگینه

سوال های مرتبط