فایده ای نداره بچمم پرخاشگر کرد
وای بچهاتون چجوری اینو میخوره مزه سگمیده اصلا من یبار به پسرم دادمدو روزهق میزد
من دوهفته دادم اشتهاش که تغییر نکرد بسیااااار پرخاشگر شده بود یکسره جیغ و گریه و نق، دیوانهام کرده بود همین که قطع کردم خوب شد 😮💨
پسر من خیلس بدش اومد نخورد
هر بچه دیگه ایم که میشناسم نخوره بدش اومده
خوبه آره من یدوره دارم
نیم ساعت قبل ناهار و نیم ساعت قبل شام بده خوبه
من به پسرم دارم دو دوره میدم خداروشکر تاثیر داشته
اینو برای اشتها داد؟
من دادم تاثیر نداشت
من دادم ولی نتیجه ای نگرفتم
دکترش گفت اگه دیدی خوبه ۳ دوره مجاری بده
اگه دیدی تاثیر نکرد دیگه قطعش کن ادامه نده
من یک دوره دادم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.