چون هفتت که میره بالاتر اون هفته های پایینو نشون نمیده واست
میترسم وسط س ک س موشک بخورن بی آبرو بشن😂
چون جنگ بود خیلی کسی اقدام نکرده🤷🏻♀️😂
من يكي ديدم مامان تاخير داشت به خاطر مشغله ي فكري تازه بيبي چك زده بود حساب كرده بود ١٢ هفتش ميشد
ديگه بايد يهو ميرفت انتي 😂
اره منم چندروزه تواین فکرم نیس دیگه هیج کس عملیات انجام نمیده بابا جنگ تموم شد
چون هفته ات رفته بالا گهواره دیگه اونایی که قصد بارداری دارن و تازه باردار شدن رو نمیاره بالا تایپینگ هفته های بالا رو برات میاره
🤣🤣🤣🤣 کی دیگه اقدام میکن
کی تو این اوضاع اقدام میکنه خواهر؟😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.