۸ پاسخ

چون هفتت که میره بالاتر اون هفته های پایینو نشون نمیده واست

میترسم وسط س ک س موشک بخورن بی آبرو بشن😂

چون جنگ بود خیلی کسی اقدام نکرده🤷🏻‍♀️😂

من يكي ديدم مامان تاخير داشت به خاطر مشغله ي فكري تازه بيبي چك زده بود حساب كرده بود ١٢ هفتش ميشد
ديگه بايد يهو ميرفت انتي 😂

اره منم چندروزه تواین فکرم نیس دیگه هیج کس عملیات انجام نمیده بابا جنگ تموم شد

چون هفته ات رفته بالا گهواره دیگه اونایی که قصد بارداری دارن و تازه باردار شدن رو نمیاره بالا تایپینگ هفته های بالا رو برات میاره

🤣🤣🤣🤣 کی دیگه اقدام میکن

کی تو این اوضاع اقدام میکنه خواهر؟😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری