۳ پاسخ

اره واقعا

آره خوب بود

تاثیرش برای همون موقع س ینی شربت قط کنی مثل قبل
و اینکه میگن حتی این شربتای گیاهی هم ضرر داره من دیگ ندادم ادم حس عذاب وجدان میگیره

سوال های مرتبط